Naklejki reklamowe to doskonały oraz tani sposób na skuteczną reklamę firmy czy innej organizacji. Umieszczając na nich logo, będziemy mogli mieć pewność, że zapadnie ono w pamięć każdemu, kto je zobaczy. Ponadto, dodając do niej własne dane kontaktowe ułatwimy potencjalnym klientom możliwość zwrócenia się właśnie do naszej firmy. Naklejki są niezwykle powszechnym oraz coraz bardziej popularnym rozwiązaniem, którego celem jest skuteczna reklama. Mimo swoich niewielkich rozmiarów mają one bardzo dużą siłę przekazu.
Na co zwrócić uwagę wybierając odpowiednie naklejki reklamowe?
Dopasowanie do odbiorcy
Planując kampanię reklamową naszej firmy z pewnością zdecydowaliśmy, kto ma być jej głównym adresatem. To właśnie z myślą o nim należy przygotowywać wszystkie dalsze składowe tej promocji – od logo, poprzez treść przekazu, aż po metody dystrybucyjne. Dokładnie tak samo wygląda to z naklejkami reklamowymi – muszą być one z wyraźnym przekazem do odbiorcy. Źle dopasowane naklejki reklamowe z nadrukiem nie trafią bowiem do potencjalnego grona klientów, a my stracimy szansę na szerszy odbiór.
Dopasowana grafika
Grafika jest kluczem każdej naklejki firmowej. Musi ona bowiem dokładnie odzwierciedlać to, czym zajmuje się dane przedsiębiorstwo, a jednocześnie być minimalistyczna i dobrze czytelna. Nie tylko symbol widniejący na grafice, ale i napis powinny być dobrze dobrane – zarówno pod względem kształtów, jak i kolorystyki, a także równomiernie rozmieszczone na całej naklejce.
Spójność z profilem firmy
Jeżeli naszym celem jest wzrost rozpoznawalności marki, doskonałym pomysłem będzie dopasowanie naklejek do tego, czym zajmuje się dane przedsiębiorstwo. Warto także wziąć pod uwagę kilka rodzajów naklejek – wypukłe, z nadrukiem czy brokatowe. Wówczas każdy nasz klient wybierze coś dla siebie. Pamiętajmy, aby w każdym z nim zachować akcent związany z naszą działalnością.
Wysoka jakość naklejek
Mogłoby się wydawać, że jakość to ostatnie, na co zwrócimy uwagę kupując naklejki. Nic bardziej mylnego. Każdy nasz klient zwróci uwagę na to, jakiej jakości gadżetami dysponujemy. Słabe, rozrywające się naklejki będą bowiem świadczyć o takim samym stanie naszej firmy. Mocne, grube oraz trwałe gadżety skojarzą się natomiast z trwałością oraz zachowanym porządku wewnątrz naszego przedsiębiorstwa. Od razu zyskamy zatem większe zaufanie ze strony potencjalnych klientów.
Kolorystyka naklejek reklamowych
Projektując naklejki reklamowe, musimy wziąć pod uwagę także ich kolory. To, co najważniejsze – powinny one rzucać się w oczy każdego potencjalnego klienta. Kolory są bowiem niezwykle ważnym elementem marketingu. Z pewnością nudne, smutne oraz nijakie naklejki nie przykują niczyjej uwagi. Wybierając kolory, postawmy zatem na żywe oraz charakterystyczne odcienie. Najczęściej wybiera się do trzech kolorów, jednak najnowsze badania dowodzą, że najbardziej efektywne są naklejki jednokolorowe. Wówczas zachowany jest bowiem ład oraz spokój, a informacje przekazywane za jej pomocą są wyraźne i czytelne.